Skocz do zawartości

Prześlij nam swoje filmy, zdjęcia czy tekst. Bądź częścią naszego zespołu. Kliknij tutaj!

LM.plWiadomościCzym się sugerować przy wyborze agencji doradztwa personalnego?

Czym się sugerować przy wyborze agencji doradztwa personalnego?

Materiał promocyjny

Dodano:
Czym się sugerować przy wyborze agencji doradztwa personalnego?
materiał promocyjny

Agencja doradztwa personalnego może i powinna być dla firmy solidnym partnerem, ułatwiającym jej osiąganie kluczowych celów biznesowych. Niezależnie od tego, czy przedsiębiorca potrzebuje wsparcia przy jednorazowym projekcie, czy myśli o kompleksowej obsłudze z zakresu HR, jest kilka aspektów, które musi wziąć pod uwagę, decydując się na współpracę. Profesjonalne doradztwo personalne może być motorem sukcesu, trzeba jednak wiedzieć, jak wybrać właściwą agencję, która pomoże nam osiągnąć zamierzony cel. Czym się kierować, wybierając partnera biznesowego?

Rodzaj projektu i zakres usług

Mimo że agencje zajmują się szeroko pojętym doradztwem personalnym, to mogą się specjalizować w różnych dziedzinach. Zanim zaczniesz szukać swojego partnera, zastanów się, jakiej pomocy potrzebujesz jako przedsiębiorca. Przykłady najpopularniejszych usług, które może zaoferować agencja doradztwa personalnego, to:

  • przeprowadzenie procesu rekrutacji i selekcji pracowników – mowa tu zarówno o tradycyjnych metodach rekrutacji, jak i bardziej zaawansowanych, takich jak headhunting (poszukiwania bezpośrednie) lub executive search (rekrutacja wysokiej klasy specjalistów i menedżerów wysokiego szczebla),
  • rekrutacja pracowników czasowych i body leasing – coraz popularniejszą formą zatrudniania jest zatrudnianie pracowników do konkretnych projektów na określony czas,
  • outsourcing kadr i płac – pozwala na wydzielenie całej obsługi kadrowo-płacowej na zewnątrz firmy, co zdecydowanie odciąża przedsiębiorstwo i pozwala skupić się na głównych zadaniach,
  • digitalizacja procesów HR – w dobie cyfryzacji nie uniknie jej żadna firma, a agencja doradztwa personalnego może ułatwić przeprowadzenie tego procesu,
  • employer branding – świadome budowanie marki pracodawcy to długofalowa, ale opłacalna inwestycja, ułatwiająca rekrutację i zwiększająca satysfakcję oraz efektywność pracowników.

Duża agencja doradztwa personalnego może oferować wszystkie te usługi, warto to jednak sprawdzić przed rozpoczęciem rozmów.

Doświadczenie agencji doradztwa personalnego

Jest mocno związane z poprzednim punktem. Mała agencja doradztwa personalnego, złożona z młodego zespołu może oferować nowatorskie rozwiązania, a jej innowacyjne podejście może wydawać się atrakcyjne. Warto jednak sprawdzić, czy dana oferta poparta jest odpowiednią wiedzą i sukcesami. Jeżeli szukamy firmy, z którą chcemy podjąć długofalową i kompleksową współpracę w zakresie doradztwa personalnego, najlepiej postawić na agencję o ustabilizowanej pozycji na rynku. Niektóre firmy specjalizują się w konkretnych branżach, co również powinno być dla przedsiębiorcy ułatwieniem. Oznacza to bowiem, że dysponują dużymi bazami kandydatów i znają specyfikę rynku.

Oferta agencji i podejście do klienta

Profesjonalna agencja (https://hrk.pl) doradztwa personalnego nie proponuje klientowi nieprzemyślanych usług, ale przygotowuje ofertę skrojoną na miarę jego potrzeb. Rozmowy z potencjalnym klientem powinny zakończyć się diagnozą kondycji firmy pod kątem doradztwa personalnego i propozycją dotyczącą najbardziej efektywnych rozwiązań w konkretnym przypadku.

Potwierdzenie
Proszę zaznaczyć powyższe pole