Skocz do zawartości
LM.plOferty pracyGłówny księgowy

Oferta pracy

Naszą misją jest wspieranie procesu tworzenia żywności. Producentom żywności w Polsce oferujemy kompleksowe wsparcie procesu tworzenia produktu spożywczego: od inspiracji, poprzez projektowanie, prototypowanie, recepturę, próbną produkcję, koncepcję opakowania, aspekty prawne, na dostarczaniu zaawansowanych surowców kończąc.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:

GŁÓWNY KSIĘGOWY
MIEJSCE PRACY: Konin + home office
REGION: województwo wielkopolskie

ZADANIA:

  • Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisania prawa
  • Kontrola formalna, merytoryczna i rachunkowa dowodów księgowych
  • Terminowe i rzetelne sporządzanie deklaracji podatkowych w zakresie CIT, PIT, VAT, PCC
  • Sporządzanie sprawozdań GUS ( DG1, F–01, F01/I-01, DNU-R, SP, KZZ, DNU - R) i innych o charakterze rachunkowo – księgowym
  • Sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego
  • Przygotowywanie miesięcznych i rocznych zestawień do rozliczenia wyniku rachunkowego oraz podatkowego (w tym rozliczenia Udziałowców)
  • Nadzorowanie rozliczenia wyniku rocznego zgodnie z podejmowanymi uchwałami Zarządu
  • Nadzorowanie i realizacja przyjętej Polityki Rachunkowości
  • Rozliczanie delegacji służbowych krajowych i zagranicznych
  • Nadzorowanie rozliczeń w walutach obcych
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych zgodnie z obowiązującym prawem
  • Nadzorowanie rozliczeń Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  • Współpraca z Biegłym Rewidentem oraz Doradcą Podatkowym

WYMAGANIA:

  • Minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku Głównego Księgowego lub Zastępcy Głównego Księgowego
  • Wyższe wykształcenie ekonomiczne - kierunki: finanse, rachunkowość
  • Znajomość i stosowanie w praktyce przepisów z zakresu podatków CIT, PIT, VAT ( w tym VAT UE), PCC
  • Znajomość procesów finansowych, rachunkowych i sprawozdawczych
  • Doświadczenie w badaniu sprawozdania finansowego
  • Znajomość MS Office – swobodna obsługa
  • Mile widziana znajomość systemów ERP, CRM (doświadczenie w dotychczasowej pracy)
  • Dotrzymywanie terminów, dokładność, dociekliwość, podejście analityczne, samodzielność

OFERUJEMY:

  • Pracę w systemie hybrydowym biuro / home office
  • Elastyczny czas pracy (system zadaniowy) jako standard a nie przywilej
  • Nowoczesne narzędzia i środowisko pracy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + system premii)
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Regularne spotkania integracyjne
  • Niski poziom sformalizowania relacji w zespole
  • Realny wpływ na kształtowanie zasad funkcjonowania zespołu
  • Pracę w firmie o silnej pozycji na rynku
  • Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego
  • Stabilność zatrudnienia i jasne zasady współpracy (zakres obowiązków związany ściśle z księgowością i rachunkowością Spółki)

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres praca@hortimex.pl

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Hortimex  Sp. z o.o. siedzibą w Koninie."

Potwierdzenie
Proszę zaznaczyć powyższe pole