Praca - dam
Ogłoszeń: 567
Pracownik administracji - koordynator pracy placówek
IP: 46.170.150.78Wyświetleń: 3548
region: Konin
Przychodnia Centrum Medyczne Multimed w Koninie zatrudni pracownika administracji - koordynatora pracy placówek. Do zadań osoby na tym stanowisku będą należały m.in.: • Koordynacja i kontrola pracy placówek, • Kontrola prowadzonej dokumentacji medycznej, • Koordynacja pracy personelu (planowanie, kontrola i nadzór obsady personelu, optymalizacja harmonogramów pracy), • Rekrutacja personelu.Wymagania: • Wykształcenie wyższe, • Zdolność i gotowość szybkiego i gruntownego przyswojenia przepisów dotyczących zakładów opieki zdrowotnej, • Rozwinięte umiejętności analityczne i interpersonalne, • Znajomość Pakietu Office, • Samodzielność i skuteczność w działaniu, • Zdolność organizacji pracy i zaangażowanie, • Komunikatywność, • Zdolność analitycznego myślenia Oferujemy: • Atrakcyjne wynagrodzenie, • Pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku, • Wsparcie dalszego rozwoju zawodowego, • Gwarantujemy również realizację ambitnych zadań zawodowych.CV prosimy przekazywać na adres: karolina.kowalska@multimed24.pl
Formularz kontaktowy