Skocz do zawartości

Prześlij nam swoje filmy, zdjęcia czy tekst. Bądź częścią naszego zespołu. Kliknij tutaj!

LM.plWiadomościGadżety reklamowe z logo – jak wybrać te, które wyróżnią Twoją markę?

Gadżety reklamowe z logo – jak wybrać te, które wyróżnią Twoją markę?

Materiał promocyjny

Dodano:
Gadżety reklamowe z logo – jak wybrać te, które wyróżnią Twoją markę?
materiał promocyjny

Gadżety reklamowe to jedna z najskuteczniejszych metod na wypromowanie swojej firmy, zbudowanie trwałych i długotrwałych relacji biznesowych i zwiększenie zasięgu marki. To, co stanowi największy atut tej formy marketingu to relatywnie niskie koszty. Wciąż jednak pozostaje pytanie - jak wybrać te gadżety, które przyniosą najlepsze efekty? Podpowiadamy.

Upominki reklamowe - postaw na uniwersalność 

Zacznijmy od tego, że gadżety reklamowe przydają się w bardzo wielu sytuacjach. Tam, gdzie firma ma, chociażby najmniejszy potencjał do ugrania jakieś korzyści reklamowej, zawsze mogą pojawić się upominki, które zapewnią satysfakcję klientów i pozwolą naszej firmie zostać zapamiętaną. Przykłady? Targi branżowe, w których wystawiamy stand i podczas których będziemy czekać na zainteresowanych klientów. Wszystkie inne eventy sponsorowane przez nas, w ramach których możemy nawiązać nowe znajomości biznesowe. Cykliczne promocje w sklepie internetowym, wyprzedaże, konkursy, a nawet forma docenienia pracowników - wszędzie tam gadżety reklamowe znajdą swoje zastosowanie.

Jeśli więc często doświadczamy takich okazji do niezobowiązującego nawiązania relacji, postawmy na drobny gadżet, który z pewnością przyda się każdemu. Doskonałym pomysłem będą długopisy reklamowe, których w domu nigdy nie mamy za wiele. Z jednej strony praktyczny prezent, z drugiej strony ekspozycja naszej marki - to wszystko naprawdę niskim kosztem. 

Wartościowy gadżet dla najważniejszych klientów? Doceń ich czymś funkcjonalnym

Jeśli czujemy, że naszym klientom chcemy sprezentować coś większego, niż tylko długopis możemy z powodzeniem rozszerzyć repozytorium gadżetów firmowych o inne, równie pożądane propozycje. Wraz z zamówieniami złożonymi pod koniec roku warto sprezentować naszym stałym klientom gustowny kalendarz z logo firmy. Chcemy zapewnić naszym pracownikom poczucie przynależności do firmy? Gadżet w postaci firmowej koszulki lub bluzy z nadrukiem z pewnością zostanie miło przyjęty.

A może zajmujemy się szeroko pojętą technologią i idąc w spójności z branżą, w której działamy, planujemy sprezentować naszym najwierniejszym klientom jakiś wyjątkowy upominek? Na specjalne okazje świetnie nadadzą się stylowe i funkcjonalne powerbanki z logo. Pomysły możemy mnożyć - ważne, by relacja potencjalnego zysku do kosztów zawsze wychodziła na plus. 

Niech klienci zapamiętają Twoją markę dzięki gadżetom reklamowym 

Długopisy firmowe, odzież, elektronika, kalendarze, naklejki, stylowe akcesoria związane z przedmiotem naszej działalności - to ponadczasowy sposób na to, by zachęcić do nas nowych klientów, a przy okazji sprawić, by Ci stali klienci częściej składali nam odwiedziny. I choć sam wybór gadżetu może stanowić poważne wyzwanie, to jest inna kwestia, która dla każdej firmy inwestującej w gadżety powinna być kluczowa. 

Mowa tu o odpowiednim wyeksponowaniu marki i logo naszej firmy. Tylko w taki sposób gadżet firmowy spełni swoją funkcję i zapewni odpowiednią ekspozycję marki i potencjał do wzrostu zasięgu. Jeśli gadżet jest wykonany z wysokiej jakości materiałów, a logo jest dobrze widoczne, istnieje spore prawdopodobieństwo, że będzie użytkowany. To z kolei pozwoli na zwrócenie uwagi innym, postronnym osobom, które zauważą logo i być może zainteresują się naszą ofertą. Taka forma marketingu szeptanego świetnie sprawdza się właśnie w połączeniu z upominkami. Gadżety reklamowe z logo nigdy nie wyjdą z mody, a im wcześniej my zaczniemy z nich korzystać, tym szybciej zauważymy pozytywne efekty w raportach sprzedażowych. 

Gadżety reklamowe z logo – jak wybrać te, które wyróżnią Twoją markę?
Gadżety reklamowe z logo – jak wybrać te, które wyróżnią Twoją markę?
Potwierdzenie
Proszę zaznaczyć powyższe pole