Najlepsi w Europie. W drużynie UAM znalazła się koninianka
Pochodząca z Konina studentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu wspólnie ze swoim zespołem została Europejskim Zwycięzcą „Google Online Marketing Challenge 2017”.
Pochodząca z Konina studentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu wspólnie ze swoim zespołem została Europejskim Zwycięzcą „Google Online Marketing Challenge 2017”.
Kamila Malanowicz znalazła się w sześcioosobowej grupie osób, które wzięły udział w prestiżowym, światowym konkursie. Studenci UAM pokonali 2600 zespołów z 65 krajów. Tworząc kampanię marketingową internetowego sklepu z elektroniką pokonali ponad 1000 zespołów z Europy i otrzymali tytuł „AdWords Business Regional Winner Europe”. W najlepszym europejskim zespole GOMC znaleźli się: Michał Paszyn, Marek Buliński, Damian Koniuszy, Kamila Malanowicz, Kamil Poturalski i Aneta Disterheft.
To nie jedyny sukces studentów z Poznania. Jak informuje portal UAM, kolejny zespół tej uczelni plasując się w Top5 Europy uzyskał tytuł „AdWord Business Finalist”, a zespół studentów wymiany zagranicznej jako „AdWords Business Semi-Finalist” znalazł się w Top15 Europy.
Koninianka poza zwycięstwem zespołowym została wyróżniona indywidualnie. Jako jedna z 25 osób wybranych z całego świata weźmie udział w programie Google Inside Look. Kamila Malanowicz już niedługo poleci do siedziby Google w Londynie, żeby tam przyjrzeć się pracy firmy.
fot. UAM