Skocz do zawartości

Prześlij nam swoje filmy, zdjęcia czy tekst. Bądź częścią naszego zespołu. Kliknij tutaj!

LM.plWiadomościWpływ reklamy telewizyjnej i internetowej na sprzedaż

Wpływ reklamy telewizyjnej i internetowej na sprzedaż

Materiał promocyjny

Dodano:
Wpływ reklamy telewizyjnej i internetowej na sprzedaż

Współcześnie reklama stanowi fascynujące narzędzie marketingowe, które przyciąga zarówno specjalistów, jak i konsumentów. Każdego dnia włączając również telewizor, mamy wrażenie, że reklama nas czegoś uczy, bawi, lub po prostu denerwuje. Reklama, jak pokazuje historia, jest wspaniałą i skuteczną dźwignią handlu. W Polsce pojawiła się na większą skalę w latach osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych.

Wpływ reklamy telewizyjnej i internetowej na sprzedaż

Współcześnie reklama stanowi fascynujące narzędzie marketingowe, które przyciąga zarówno specjalistów, jak i konsumentów. Każdego dnia włączając również telewizor, mamy wrażenie, że reklama nas czegoś uczy, bawi, lub po prostu denerwuje. Reklama, jak pokazuje historia, jest wspaniałą i skuteczną dźwignią handlu. W Polsce pojawiła się na większą skalę w latach osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych.

Wpływ reklamy na sprzedaż

Obecnie należy pamiętać o tym, że aby jakakolwiek firma i jej produkty utrzymały się na rynku, należy dokonać inwestycji w reklamę, która pozwoli zwiększyć dochody firmy i sprawi, że marka będzie bardzo dobrze rozpoznawana na rynku. Takie działania reklamowo-promocyjne w przypadku wielu firm i koncernów powinny być procesem długofalowym i starannie przestudiowanym. Badania wielu firm pokazują, że firma, która stawia na specjalistów i podpiera się odpowiednio dobraną reklamą, ma racje bytu nawet podczas kryzysu ekonomicznego i nie grozi jej również bankructwo. Bywa i tak, że w okresie kryzysu wiele firm przeżywa okres intensywnego rozwoju, a co za tym idzie zwiększonych dochodów.

Wiele firm i przedsiębiorców nierzadko zapomina o dobraniu właściwej reklamy, bo nie do końca zdają sobie sprawę, jakie znaczenie ma w praktyce firmy dobra reklama. Jednak wiedzą o tym wielkie światowe koncerny, które poświęcają duże środki finansowe na reklamę telewizyjną, internetową czy prasową. W planowaniu i budżecie finansowym firmy nierzadko wystarczy przeznaczyć niewielkie pieniądze na proste ulotki i kreatywną kampanię reklamową np. w postaci krótkich spotów reklamowych w lokalnej telewizji.
Natomiast wtedy kiedy uważamy, że w naszej firmie pracują fachowcy, rzetelni specjaliści można wówczas pokusić się o kampanię reklamową w postaci marketingu szeptanego, która będzie skierowana do grupy docelowej, jaką są internauci.

Natomiast wiele najlepszych marek i koncernów doskonale sobie zdaje sprawę, jaka siła tkwi w odpowiednio dobranej reklamie telewizyjnej. Spoty reklamowe i reklama telewizyjna często docierają tam, gdzie nie dociera prasa. Reklamy telewizyjne i spoty reklamowe w bardzo dużej mierze wpływają również na szybkie zwiększenie sprzedaży i umocnienie marki na rynku. Niejednokrotnie też, o czym wielu z nas nie zdaje sobie sprawy do końca systematyczna i regularna reklama telewizyjna, czy tego chcemy, zostawia nam ślad w podświadomości i
odwiedziny najbliższego hipermarketu, są nierzadko jej kontynuacją, gdzie odpowiednio dobrany merchandising i ścieżka zakupowa, będą starały się za pomocą odpowiednich komunikatów skłonić do kupna reklamowanych już wcześniej produktów. Przy czym nie chodzi tu tak naprawdę o ich super jakość, tylko konkretnie o zwiększenie sprzedaży i zysków finansowych niejednego koncernu.

Co nam daje tak naprawdę reklama telewizyjna?

Reklama telewizyjna jest tak naprawdę niezawodnym i najszybszym środkiem promocji produktów, który również zwiększa rozpoznawalność samego produktu. Odpowiednio poprowadzona reklama i kampania telewizyjna sprawi, że dany produkt będzie chętniej wkładany do koszyka przez konsumentów, co tym samym będzie wiązało się z poprawieniem wyników sprzedaży. To dlatego warto wiele pieniędzy inwestować w kampanie telewizyjne, choć ich koszty nierzadko są bardzo wysokie, a i sam czas na antenie jest bardzo
krótki. Jednak to właśnie czar telewizji najmocniej wpłynie na rozwój naszego biznesu. Więc od czasu do czasu warto się skusić się na taką szybką inwestycję. Reasumując reklama w telewizji, jak i spoty reklamowe są nierzadko kluczem do sukcesu i optymalnym narzędziem, które zwiększa wyniki sprzedaży zarówno w prowadzeniu kampanii o charakterze informacyjnym, jak i promocyjnym.

Co nam daje reklama internetowa?

Reklama internetowa bywa jedna z najbardziej skutecznych form promocji i niejednokrotnie reklamą dużo łagodniejszą niż reklama telewizyjna. Dzieje się tak, ponieważ obecnie prawie wszyscy, albo większość z nas korzysta codziennie z internetu w różnych osobistych, jak i zawodowych celach. Warto wówczas pomyśleć o mailingu, czy o różnego rodzaju działaniach w social mediach w celu promowania swojego produktu. Na pewno będzie to skuteczna, dobra i niedroga promocja.

Bardzo dobrze poprowadzona kampania reklamowo-promocyjna, która będzie uwzględniała nie tylko pozycjonowanie, ale i marketing mailowy oraz reklamę na facebooku z pewnością przyczyni się do wzrostu wyników finansowo-sprzedażowych firmy oraz przełoży się na zwiększenie zainteresowania ofertą wśród wielu klientów indywidualnych, jak i tych z sektora biznesu.

Czytaj więcej na temat:reklama, video, produkcja
Potwierdzenie
Proszę zaznaczyć powyższe pole