Skocz do zawartości

Prześlij nam swoje filmy, zdjęcia czy tekst. Bądź częścią naszego zespołu. Kliknij tutaj!

LM.plWiadomościCzy citylighty są skuteczną formą reklamy?

Czy citylighty są skuteczną formą reklamy?

Artykuł sponsorowany

Dodano:
Czy citylighty są skuteczną formą reklamy?
Artykuł sponsorowany

Citylighty już na stałe wpisały się w miejskie krajobrazy. Pojawiają się wszędzie tam, gdzie na co dzień przewija się dużo ludzi. Większość osób mija je codziennie, nie zwracając na nie większej uwagi. A tymczasem stanowią one bardzo popularny i skuteczny sposób, jeśli chodzi o działania marketingowe. Z uwagi na niewielkie rozmiary, doskonale wpisoują się w miejski krajobraz i można zastosować je w różnego rodzaju miejscach.

Czym są citylighty?

To powierzchnie reklamowe, oferowane przez firmę Znajdzreklame, które najczęściej przybierają wymiary 1,2 x 1,8 m. Stosuje się je w reklamie zewnętrznej w przestrzeni miejskiej. Aby wyróżniały się dużą skutecznością, bardzo ważne jest umieszczenie ich w miejscach, gdzie panuje duże natężenie ruchu – przy węzłach komunikacyjnych, przystankach komunikacji miejskiej, deptakach – czyli wszędzie tam, gdzie można liczyć na dużą liczbę potencjalnych odbiorców treści reklamowej. Dzięki estetycznemu designowi i nowoczesnej formie reklamy, przedsiębiorcy w łatwy sposób mogą skutecznie budować wizerunek swojej marki.

Jakie są rodzaje powierzchni citylight?

Trzeba zdawać sobie sprawę z tego, że reklamy typu citylight występują w wielu formach. Są to między innymi:

  • citylight na wiatach przystankowych – bardzo skuteczne powierzchnie reklamowe, które umieszcza się na przystankach komunikacji miejskiej, są bardzo popularne i przyciągają uwagę dużej liczby osób. Pasażerowie, którzy oczekują na swój środek transportu, z pewnością zwrócą uwagę na zamieszczoną na przystanku reklamę i zapoznają się z jej przekazem,
  • Citylight wolnostojące – są to wolnostojące nośniki reklamy, które pojawiają się w często uczęszczanych miejscach w przestrzeni miejskiej. Dzięki nim można dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, a jednocześnie sprawić, że wizerunek firmy na stałe zapisze się w miejskim krajobrazie,
  • Citylight na słupie – to bardzo popularny model reklamy, który pojawia się wszędzie tam, gdzie toczy się lokalne życie miasta. Zaokrąglony kształt sprawia, że jest doskonale widoczny z różnych perspektyw.

Dlaczego citylighty są polecaną formą reklamy?

Nie bez powodu citylight nazywa się reklamą, która bliska jest ludziom. Dzięki niej można dotrzeć do praktycznie całej społeczności danego miasta – zarówno osób poruszających się pieszo, na rowerach, jak i tych, którzy podróżują przy pomocy komunikacji miejskiej. Ulokowanie reklam w bardzo uczęszczanych miejscach pozwala maksymalnie zwiększyć ich ekspozycję. Klienci mają ponadto tyle czasu, ile tylko potrzebują, aby zapoznać się umieszczonymi na plakatach informacjami.

Osoby zainteresowane prowadzeniem działań marketingowych dla swojej firmy muszą pamiętać o tym, że większość citylightów wyposażona jest w oświetlenie, co zapewnia reklamie doskonałą widoczność, niezależnie od pory dnia i aury. Więcej informacji na temat citylightów znaleźć można na stronie internetowej https://www.znajdzreklame.pl/citylighty.

Citylight – dlaczego warto skorzystać z tej formy reklamy?

Mimo tego że reklama typu citylight może sprawiać niepozorne wrażenie, to jednak wyniki badań są jednoznaczne – skutecznie potrafi przyciągnąć uwagę odbiorców. Osoby, które spacerują po mieście, bądź też oczekują na autobus, zazwyczaj poszukują sposobu na to, by zająć czymś swoją uwagę. W takiej sytuacji zazwyczaj przyglądają reklamy, które umieszczone są w zasięgu ich wzroku. Oczywiście – aby dana reklama citylight cechowała się dużą skutecznością, zarówno jej treść, jak i umieszczona na niej grafika, muszą być gruntownie przemyślane i odpowiednio zaprojektowane.

Bardzo dużym atutem citylightów jest ich odporność na warunki atmosferyczne oraz niedostateczne oświetlenie. Osoby inwestujące w ten typ reklamy nie muszą obawiać się, że podczas śniegu, deszczu bądź też mgły, a także w czasie nocy, reklama może być gorzej widoczna.

Citylight stanowią formę reklamy szczególnie polecaną przedsiębiorcom, którzy nie potrzebują kosztownej kampanii reklamowej, bądź też zwyczajnie ich na nią nie stać. Ich niski koszt absolutnie nie przekłada się na mniejszą skuteczność.

Potwierdzenie
Proszę zaznaczyć powyższe pole