Skocz do zawartości

Prześlij nam swoje filmy, zdjęcia czy tekst. Bądź częścią naszego zespołu. Kliknij tutaj!

LM.plWiadomościPodstawowe zabiegi agencji marketingowych

Podstawowe zabiegi agencji marketingowych

Materiał promocyjny

Dodano:
Podstawowe zabiegi agencji marketingowych

„Robienie SEO” to trudna sztuka, która nie każdemu się udaje. Niby każdy wie o co chodzi, ale gdy przychodzi co do konkretów, wyniki okazują się marne i wielu rezygnuje, nie zastanawiając się nawet, gdzie popełnili błąd.

„Robienie SEO” to trudna sztuka, która nie każdemu się udaje. Niby każdy wie o co chodzi, ale gdy przychodzi co do konkretów, wyniki okazują się marne i wielu rezygnuje, nie zastanawiając się nawet, gdzie popełnili błąd. Poniżej przedstawiam metody agencji marketingowych na zyskiwanie większego ruchu na stronie lub przyciąganie do nich większej liczby ludzi. To nie jest, oczywiście, cały katalog takich metod, ale na pewno warto zwrócić uwagę na te kwestie przy analizowaniu swojej kampanii marketingowej.

Dobry opis produktu

Opisanie produktu i tego, co robi, to podstawa. W jednym z komiksów o przygodach Kaczora Donalda jeden z bohaterów wyjaśniał, że znacznie łatwiej ludziom kupuje się produkt o konkretnej nazwie z konkretnymi funkcjami niż jakąś nieokreśloną hybrydę o nieznanej nazwie. Inaczej mówiąc, lepiej sprzedawać nowoczesny odkurzacz z ultraciekawymi funkcjami niż urządzenie odkurzaczo-sprzątająco-zmywająco-suszące. Klienci lubią to, co już znają, po prostu. Warto więc poświęcić chwilę na porządne opisanie produktu i tego, co dokładnie robi, aby potem nie tylko ułatwić klientom podjęcie decyzji, ale przede wszystkim pracę agentom marketingowym, którzy jakoś ten produkt muszą sprzedać.

Merytoryczne i świetne teksty

Niektóre firmy prowadzą blogi, na których informują o swoich produktach, omawiają ich funkcje czy ujawniają zakulisowe fakty z wytwarzania takiego produktu. Jeśli Twoja firma chce prowadzić takiego bloga, nie pozwól, aby zmienił się on w kopalnię fraz SEO, do tego niepasujących do tekstu, typu „London SEO Agencies”. Znacznie lepiej postawić na zawartość merytoryczną i wysokiej jakości, tak aby klient, który przypadkowo trafi na bloga, został zainteresowany jego tematyką. Oczywiście, trzeba do tego wymyślić jeszcze ciekawe teksty, które faktycznie mogą przyciągnąć ludzi. Z reguły jednak jeśli kogoś interesuje zakup danego produktu, to z chęcią zobaczy na przykład zdjęcia zza kulisów jego wytwarzania, albo krótkie omówienie zalet i wad, ewentualnie zastosowań, jeśli to bardziej nietypowy produkt.

Szybki kontakt z klientem

Czasami klienci piszą z wątpliwościami lub pytaniami odnośnie do produktu na adres e-mail lub konto na portalu społecznościowym (najczęściej Facebook). Warto im odpisywać najszybciej jak można i wchodzić w interakcję z ich komentarzami pod postami na Twoim koncie społecznościowym. W ten sposób konsument nie tylko zyska poczucie bliskości danego produktu, ale i profesjonalizmu osoby, która za nim stoi. A przede wszystkim: szybko dostanie odpowiedź na nurtujące go wątpliwości. Gdy e-mail wyjaśniający zastosowanie danego produktu przyjdzie po całej dobie od wiadomości klienta, prawdopodobnie w międzyczasie zdąży się rozmyślić i już nie podejmie decyzji o zakupie niczego. Kontakt z klientem to podstawowa metoda, aby go nie stracić.

Podstawowe zabiegi agencji marketingowych
Przeczytaj również:Na czym polega audyt SEO?
Czytaj więcej na temat:seo, pozycjonowanie, internet, biznes, webmastering
Potwierdzenie
Proszę zaznaczyć powyższe pole