Dzisiaj jest niedziela 7 czerwca 2020, imieniny: Roberta, Wiesława, Ariadny WIADOMOŚCI OGŁOSZENIA (18595) SPORT FORUM FIRMY (5492) PRACA (23) KINA IMPREZY WIDEO
Login:
Hasło:
Przypomnij hasło
zamknij

POGODA

Dziśpogoda
12 / 13oC
Jutropogoda
14 / 11oC
Pojutrzepogoda
18 / 13oC
Pogodę dostarcza twojapogoda.pl

POLECANE:
Górnik Konin żegna się z Dziubkiem. Po zaledwie sz ... (0)Konin. Dziewięć wiat przystankowych. Wymieniają st ... (2)

Podstawowe zabiegi agencji marketingowych

Materiał promocyjny

Dodano: 13.07.2017 14:06

„Robienie SEO” to trudna sztuka, która nie każdemu się udaje. Niby każdy wie o co chodzi, ale gdy przychodzi co do konkretów, wyniki okazują się marne i wielu rezygnuje, nie zastanawiając się nawet, gdzie popełnili błąd. Poniżej przedstawiam metody agencji marketingowych na zyskiwanie większego ruchu na stronie lub przyciąganie do nich większej liczby ludzi. To nie jest, oczywiście, cały katalog takich metod, ale na pewno warto zwrócić uwagę na te kwestie przy analizowaniu swojej kampanii marketingowej.

Dobry opis produktu

Opisanie produktu i tego, co robi, to podstawa. W jednym z komiksów o przygodach Kaczora Donalda jeden z bohaterów wyjaśniał, że znacznie łatwiej ludziom kupuje się produkt o konkretnej nazwie z konkretnymi funkcjami niż jakąś nieokreśloną hybrydę o nieznanej nazwie. Inaczej mówiąc, lepiej sprzedawać nowoczesny odkurzacz z ultraciekawymi funkcjami niż urządzenie odkurzaczo-sprzątająco-zmywająco-suszące. Klienci lubią to, co już znają, po prostu. Warto więc poświęcić chwilę na porządne opisanie produktu i tego, co dokładnie robi, aby potem nie tylko ułatwić klientom podjęcie decyzji, ale przede wszystkim pracę agentom marketingowym, którzy jakoś ten produkt muszą sprzedać.

Merytoryczne i świetne teksty

Niektóre firmy prowadzą blogi, na których informują o swoich produktach, omawiają ich funkcje czy ujawniają zakulisowe fakty z wytwarzania takiego produktu. Jeśli Twoja firma chce prowadzić takiego bloga, nie pozwól, aby zmienił się on w kopalnię fraz SEO, do tego niepasujących do tekstu, typu „London SEO Agencies”. Znacznie lepiej postawić na zawartość merytoryczną i wysokiej jakości, tak aby klient, który przypadkowo trafi na bloga, został zainteresowany jego tematyką. Oczywiście, trzeba do tego wymyślić jeszcze ciekawe teksty, które faktycznie mogą przyciągnąć ludzi. Z reguły jednak jeśli kogoś interesuje zakup danego produktu, to z chęcią zobaczy na przykład zdjęcia zza kulisów jego wytwarzania, albo krótkie omówienie zalet i wad, ewentualnie zastosowań, jeśli to bardziej nietypowy produkt.

Szybki kontakt z klientem

Czasami klienci piszą z wątpliwościami lub pytaniami odnośnie do produktu na adres e-mail lub konto na portalu społecznościowym (najczęściej Facebook). Warto im odpisywać najszybciej jak można i wchodzić w interakcję z ich komentarzami pod postami na Twoim koncie społecznościowym. W ten sposób konsument nie tylko zyska poczucie bliskości danego produktu, ale i profesjonalizmu osoby, która za nim stoi. A przede wszystkim: szybko dostanie odpowiedź na nurtujące go wątpliwości. Gdy e-mail wyjaśniający zastosowanie danego produktu przyjdzie po całej dobie od wiadomości klienta, prawdopodobnie w międzyczasie zdąży się rozmyślić i już nie podejmie decyzji o zakupie niczego. Kontakt z klientem to podstawowa metoda, aby go nie stracić.

  • Podstawowe zabiegi agencji marketingowych

 

*** *** ***

Koronawirus w Polsce stał się faktem. Bądź na bieżąco! Nie panikujemy, rzetelnie informujemy. Każdą informację weryfikujemy u źródła, nie publikujemy plotek ani informacji niesprawdzonych. Nie ścigamy się.

 

Regionalne informacje dot. koronawirusa znajdziecie pod adresem https://www.lm.pl/tagi/koronawirus

*** *** ***

Chcesz nas zainteresować tematem? Czekamy na sygnały/materiały. Piszcie na alert@lm.pl.

Czytaj więcej na temat:seo,   pozycjonowanie,   internet,   biznes,   webmastering

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

KOMENTOWAĆ MOGĄ TYLKO OSOBY ZALOGOWANE

max 1000 znaków (0)
max 28 znaków (0)

Twój komentarz może zostać przeczytany przez tysiące osób. Wydawca portalu LM.pl spółka LM LOKALNE MEDIA Sp. z o.o. nie bierze odpowiedzialności za jego treść. Komentarze zniesławiające lub mogące naruszać dobra osobiste osób trzecich grożą odpowiedzialnością karną i cywilną. Osoby pokrzywdzone mogą skutecznie dochodzić swoich praw w organach ścigania i w sądach. Zgodnie z ust. 16 Regulaminu Twój komentarz może zostać opublikowany nie tylko na tej stronie, ale również w innych mediach.
Komentarze nie na temat są usuwane.

NAJPOPULARNIEJSZE WIDEO

UWAGA
zamknij

Próbujesz wgrać za duże zdjęcie.

Wgrywane zdjęcie nie może być większe niż 500 kB.
Spróbuj zmniejszyć zdjęcie jakimś darmowym programem np. dostępnym w systemie Windows programem Paint lub skorzystaj ze strony internetowej: zmniejszacz.pl.
Jeżeli tego nie zrobisz, ogłoszenie zostanie dodane bez zdjęć. Będziesz je mógł dodać później.