Energa i rzecznik konsumentów odpowiedzą na pytania koninian
Wspólny dyżur Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Koninie z zespołem Rzecznika Klienta Energii Obrót.
Dzisiaj od godz. 10.00 do 15.00 w sali nr 108 Urzędu Miejskiego przy ul. Wojska Polskiego w Koninie spotkać się będzie można z pracownikami EOB i rzecznikiem konsumentów.
- Pracownicy zespołu Rzecznika Klienta EOB w trakcie rozmów z mieszkańcami Konina wyjaśnią wątpliwości związane ze sprzedażą energii elektrycznej na miejscu, a jeśli będzie taka potrzeba, przyjmą zgłoszenia do dokładniejszej analizy (np. gdy konieczny będzie kontakt z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego). Rzecznik Klienta EOB to instancja, do której klienci mogą zwrócić się, jeśli w wyniku standardowego procesu reklamacji nie otrzymali wystarczająco satysfakcjonującej dla siebie odpowiedzi. W tracie dyżurów, pracownicy Energi chętnie wysłuchają również rekomendacji klientów, które mogłyby usprawnić codzienną współpracę ze spółką – informuje koniński magistrat.
Ze względu na trwającą pandemię chętni do spotkania z przedstawicielami spółki powinni wcześniej skontaktować się z Miejskim Rzecznikiem Konsumentów pod numerem telefonów: 63 240 11 87, 240 13 52, e-mail: rzecznik@konin.um.gov.pl.
Dziękujemy za Twoją obecność. Obserwuj nas w Wiadomościach Google, aby być na bieżąco.