Skocz do zawartości

Prześlij nam swoje filmy, zdjęcia czy tekst. Bądź częścią naszego zespołu. Kliknij tutaj!

LM.plWiadomościSeminarium o marketingu lokalnym

Seminarium o marketingu lokalnym

Dodano: , Żródło: LM.pl
Seminarium o marketingu lokalnym
Jak pokazać i wykorzystać atuty samorządów – to myśl przewodnia wykładów i dyskusji o marketingu lokalnym, wypełniająca program seminarium, które odbędzie się we wtorek 20 maja 2008 o godz. 10.00 w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej.
Jak pokazać i wykorzystać atuty samorządów – to myśl przewodnia wykładów i dyskusji o marketingu lokalnym, wypełniająca program seminarium, które odbędzie się we wtorek 20 maja 2008 o godz. 10.00 w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej. Wezmą w nim udział przedstawiciele samorządów regionu konińskiego, instytucji i firm na co dzień zajmujących się promocją i marketingiem lokalnym, a także studenci konińskiej PWSZ.

O tym, że gminy regionu konińskiego mają wiele atutów nie trzeba przekonywać nikogo, kto tu mieszka. Rodzi się jednak pytanie, czy wiedzą to mieszkańcy innych regionów Polski lub inwestorzy, na których z otwartymi rękami czeka chyba każdy wójt i burmistrz. Wypróbowane sposoby promowania gmin, rozmaitych wydarzeń społecznych i kulturalnych, jakie organizują samorządy przedstawią podczas seminarium w PWSZ w Koninie wykładowcy z Wrocławia, Warszawy, Poznania i Konina.

O istocie marketingu miejskiego i jego roli w tworzeniu pozytywnego wizerunku samorządu powiedzą prof. Stefan Bosiacki i dr Joanna Śniadek z Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu. Po tej dawce teorii, o praktycznych i już realizowanych z polskimi samorządami działaniach marketingowych miejsc oraz kształtowaniu pozytywnego wizerunku powie Marek Kuzaka, wiceprezes zarządu AMS S.A. – firmy, która jest liderem reklamy zewnętrznej w Polsce. O działaniach samorządów będzie też mówił dr Marek Zimnak z Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, który jest jednocześnie prezesem Stowarzyszenia Public Relations i Promocji Polskich Uczelni „PRom”.

W przestrzeni miejskiej i gminnej odbywa się także wiele działań związanych z kulturą, dlatego uczestnicy konferencji od Bogny Świątkowskiej, prezes warszawskiej Fundacji „BĘC Zmiana” dowiedzą się jak działania artystyczne mogą wpływać na wizerunek samorządu.

Żadnych działań związanych z promocją nie sposób przeprowadzić bez pieniędzy. O możliwości finansowania promocji miast z funduszy Europejskich i Partnerstwa Publiczno-Prywatnego powie na zakończenie konferencji Dariusz Kałużny prezes Agencji Rozwoju Regionalnego w Koninie.

Seminarium pod patronatem Jana Kułakowskiego, posła do Parlamentu Europejskiego, odbędzie się 20 maja 2008 r. w sali 5B w budynku PWSZ przy ul. Przyjaźni 1 w Koninie. Organizatorami seminarium są PWSZ w Koninie, Biuro Posła Jana Kułakowskiego, ARR w Koninie oraz firma FUH DOPI.

Patronat medialny nad imprezą sprawują TV Konin, Radio Merkury w Poznaniu, Radio Planeta, Przegląd Koniński, Życie Konina oraz LM.pl – Portal Wielkopolski Wschodniej.

win
Seminarium o marketingu lokalnym
Czytaj więcej na temat:marketing, seminarium, pwsz
Potwierdzenie
Proszę zaznaczyć powyższe pole