Skocz do zawartości

Prześlij nam swoje filmy, zdjęcia czy tekst. Bądź częścią naszego zespołu. Kliknij tutaj!

LM.plWiadomościWnioski do podziału

Wnioski do podziału

Dodano:
Wnioski do podziału

Podczas minionej sesji Rady Miasta Konina podzielono około 6 milionów złotych z oszczędności budżetowych na zgłoszone wcześniej wnioski komisji i radnych.

Podczas minionej sesji Rady Miasta Konina podzielono około 6 milionów złotych z oszczędności budżetowych na zgłoszone wcześniej wnioski komisji i radnych. Oto lista prawie 100 propozycji komisji, które zostały rozpatrzone. Część zostanie zrealizowana w przyszłym roku.

Stanowisko prezydenta Konina do wniosków komisji Rady Miasta do projektu budżetu na 2013 rok.

Komisja Finansów i Gospodarki Miejskiej, Komisja Infrastruktury Miejskiej, Rozwoju i Współpracy Zagranicznej

1.Wykonanie nakładki dywanika asfaltowego na ul. Spółdzielców na odcinku ok.200m, na dwóch jezdniach dwupasmowych, od skrzyżowania ul. Kleczewska- Aleje 1 Maja do ul. Kolbego. – koszt 1.000.000 zł

Wniosek rozpatrzony negatywnie. W ramach bieżących remontów dróg zostaną dokonane odpowiednie naprawy.

2.Budowa ścieżek rowerowych: a. połączenie ul. Kolejowej z ulicą Okólną na podstawie gotowej dokumentacji- koszt ok. 500.000 zł

Wniosek rozpatrzony negatywnie. Wojewoda nie wydaje pozwolenia na budowę argumentując, że jest to teren zamknięty, do wyłącznej jurysdykcji PKP.

b. połączenie wzdłuż ulicy J. Piłsudskiego od ul. Szpitalnej do ul. L. Pułaskiego (długość ok. 400m) - koszt ok. 300.000 zł

Wniosek rozpatrzony negatywnie z powodu braku dokumentacji.

c. połączenie wzdłuż ul. Przemysłowej od ul. Łąkowej do Ronda Solidarności (dł. ok. 500m) - koszt ok. 220.000 zł

Wniosek przyjęty do realizacji w 2013 r. (remonty bieżące dróg).

3.Wykonanie dokumentacji projektowej na przedłużenie ul. Solnej do ul. Świętojańskiej - koszt ok. 100.000 zł

Wniosek przyjęty do realizacji w 2013 r. (z rozliczenia roku 2012)

4.Wykonanie dokumentacji projektowej na budowę ul. Nadrzecznej (ślepy fragment ulicy pomiędzy budynkami jednorodzinnymi) - koszt ok. 40.000 zł

Wniosek rozpatrzony negatywnie. Obecnie realizowane są zadania, które posiadają gotowe dokumentacje.

5.Wykonanie projektu na budowę sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 1 - koszt ok. 150.000 zł

Wniosek rozpatrzony negatywnie. Powstanie jednak koncepcja i studium wykonalności (60.000 zł z rezerwy budżetowej).

6.Przebudowa infrastruktury wodno - ściekowej, deszczówki oraz remont jezdni wraz z chodnikami na ulicy Żwirki i Wigury - koszt ok. 1.500.000 zł.

Wniosek przyjęty do realizacji w 2013 r. na kwotę 1.100.000 zł. (wspólna inwestycja z PWiK).

7.Przebudowa przejścia dla pieszych przy Szkole Podstawowej nr 1 (wyprofilowanie oraz doświetlenie) - koszt ok. 50.000 zł

Wniosek rozpatrzony negatywnie. Doświetlenie zostało już wykonane.

8.Naprawa jezdni na ul. Jaspisowej od ul. Kryształowej do Szkoły Podstawowej nr 15 (długość ok. 120m) - koszt ok. 100.000 zł

W 2013 r. na ulicy Jaspisowej wprowadzony zostanie ruch jednokierunkowy. Od ulicy Piłsudskiego wykonane zostanie dojście do szkoły. Reszta zadania zrealizowana zostanie w 2014 r. (ze środków przeznaczonych na remonty bieżące dróg)

9. Wykonanie centralnej instalacji ciepłej wody do mieszkań komunalnych przy ul. Nadrzecznej - koszt na podstawie gotowego projektu ok. 400.000 zł

Wniosek rozpatrzony negatywnie z powodu braku środków.

10.Budowa dróg na osiedlu Łężyn – etap III tj. dokończenie budowy: ul. Regionalna, ul. Kaszubska, ul. Mazurska, ul. Kurpiowska oraz sięgacz do ul. Mostowej – koszt 1.300.000 zł

Wniosek przyjęty do realizacji w 2013 r. na kwotę 800.000 zł z przeznaczeniem na kontynuację budowy ulicy Regionalnej (z rozliczenia roku 2012).

11.Wykup gruntów pod budowę kanalizacji sanitarnej i wodociągu w ul. Warmińskiej i ul. Wojciechowo (dokończenie inwestycji łączącej ul. Wojciechowo z ul. Krańcową). Zadania tego podejmie się PWiK Sp. z o.o. w Koninie – pilna potrzeba wykupu gruntów – koszt 1.000.000 zł.

Wniosek rozpatrzony negatywnie.

12.Budowa oświetlenia ulicznego: Al. Cukrownicza, ul. Pałacowa, ul. 150-lecia Cukrownictwa, ul. Kortowa – koszt 150.000 zł – (wykonano już dokumentację techniczną oraz wydano pozwolenia na budowę)

Wniosek przyjęty do realizacji w 2013 r. na kwotę – zgodnie z kosztorysem inwestorskim - 300.000 zł (rezerwa budżetowa).

13.Wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych na ul. Przemysłowej tj. w Gaju i Malińcu – koszt 20.000 zł

Wniosek przyjęty do realizacji w 2013 r. Realizacja w ramach doświetlenia przejść dla pieszych w mieście (270.000 zł z rezerwy budżetowej).

14.Budowa placu zabaw dla dzieci mieszkańców Janowa – koszt 50.000 zł

Wniosek rozpatrzony negatywnie.

15.Budowa chodnika wzdłuż ul. Janowskiej – koszt 100.000 zł

Wniosek rozpatrzony negatywnie. W 2013 r. opracowana zostanie dokumentacja na przebudowę drogi ul. Janowskiej (z rozliczenia 2012 r.)

16.Dotacja 5.000 zł dla Szkoły Podstawowej nr 11 na wykonanie szklanej gabloty wystawowej i zorganizowanie stałej wystawy poświęconej historii 100-lecia Zakładu Cukrownia – Gosławice, osiągnięć prof. Bekkera – honorowego obywatela Konina oraz osiągnięć uczniów szkoły.

Wniosek rozpatrzony negatywnie. Realizacja zadania w ramach środków szkoły.

17.Wykonanie projektu koncepcyjnego pod kątem wykorzystania przejętego magazynu cukru po Zakładzie Cukrownia – Gosławice na całoroczne, pełnowymiarowe lodowisko – koszt 50.000 zł

Wniosek rozpatrzony negatywnie.

18.Przygotowanie dokumentacji projektowej pod przebudowę parkingu przy ulicy Wyszyńskiego 19 i 21 – koszt 50.000 zł .

Wniosek przyjęty do realizacji na kwotę 30.000 zł (rezerwa budżetowa).

19.Utworzenie nowych miejsc parkingowych przy blokach ulicy Wyszyńskiego 9, 11 i 13 – koszt 20.000 zł

Wniosek rozpatrzony negatywnie. Zadanie możliwe do realizacji po rozpoznaniu kwestii własnościowych i niezbędnych uzgodnieniach.

20.Utworzenie nowych miejsc parkingowych przy wieżowcu ul. Zakole 5 – koszt 20.000 zł

Wniosek rozpatrzony negatywnie. Zadanie możliwe do realizacji po rozpoznaniu kwestii własnościowych i niezbędnych uzgodnieniach.

21.Położenie nawierzchni asfaltowej na parkingu przy bloku ul. Wyszyńskiego15 i SP nr 5 (od strony ul. Budowlanych) – koszt 100.000 zł.

Wniosek przyjęty do realizacji w 2013 r (z rozliczenia roku 2012)

22.Położenie chodnika (prowizorycznego) wzdłuż ulicy Rudzickiej od ul. Jana Pawła II do ul. Hirszfelda – koszt 20.000 zł

Wniosek rozpatrzony negatywnie z uwagi na brak dokumentacji.

23.Budowa ulic Drewnowskiego i Godlewskiego – koszt 500.000 zł

Wniosek przyjęty do realizacji w 2013 r. na kwotę 800.000 zł (budowa ulicy Drewnowskiego – Godlewskiego – rezerwa budżetowa). Aktualnie trwa procedura uzyskania pozwolenia na budowę.

24.Budowa ulic Kameliowej i Paprotkowej – koszt 1.200.000 zł

Wniosek rozpatrzony negatywnie (brak środków, kosztorys inwestorski – 2.679.000 zł)

25.Budowa chodnika przy ul. Żeglarskiej - koszt 200.000 zł

Wniosek rozpatrzony negatywnie ze względu na brak środków. Koszt inwestycji to 1.000.000 zł. Realizacja możliwa jedynie z ewentualnych środków wyrokowych.

26.Wykonanie dokumentacji przyszłościowej na budowę ul. Nasturcjowej, Daliowej i Piwoniowej - koszt 50.000 zł

Wniosek rozpatrzony negatywnie. Obecnie realizowane są zadania, które posiadają gotowe dokumentacje.

27.Wykonanie projektu i realizacja kładki nad Kanałem Ulgi – koszt 1.000.000 zł

Wniosek przyjęty do realizacji w 2013 r. na kwotę 100.000 zł (rezerwa budżetowa). Przygotowany zostanie projekt dokumentacji (inwentaryzacja przyrodnicza, decyzja środowiskowa, pozwolenie wodno - prawne, pozwolenie na budowę).

28.Wykonanie projektu technicznego na wyspie Pociejewo (przygotowanie terenu inwestycyjnego o wielkości 22 ha) – koszt 300.000 zł

Wniosek rozpatrzony negatywnie. Wydział Gospodarki Nieruchomościami dokona rozpoznania zakresu wykupów i własności gruntów pod inwestycję – z uwzględnieniem wyników odwiertów geologicznych, związanych z określeniem nośności gruntów.

29.Budowa ulic: Jesionowej, Modrzewiowej, Lipowej, Klonowej i Cisowej w cyklu dwuletnim – koszt 2.500.000 zł – z tego 1.000.000 w 2013 r. i 1.500.000 w 2014 r.

Wniosek przyjęty do realizacji w 2013 r. (z rozliczenia roku 2012).

30.Budowa kolejnych ulic na os. Przydziałki – koszt 1.000.000 zł

Wniosek przyjęty do realizacji w 2013 r. (z rozliczenia roku 2012).

31.Wykonanie projektów budowy ulic Solnej i Wilczej – koszt 100.000 zł

Wniosek rozpatrzony negatywnie ze względu na nieuregulowane sprawy własnościowe.

32.Dokończenie położenia chodnika przy ul. Jaśminowej – koszt 200.000 zł

Zadanie możliwe do wykonania w ramach rozdysponowania kostki brukowej w II półroczu 2013 r.

33.Dokończenie budowy ul. Reformackiej i Wzgórza z wykonaniem oświetlenia ulicznego – koszt 500.000 zł

W zadaniach planowanych na 2013 rok znajdują się: opracowanie dokumentacji projektowej oświetlenia (w trakcie) oraz remont ulicy Wzgórze.

34.Zakup 20 szt. ulicznych lamp solarnych - 100 000 zł

Zakupione lampy należy zamontować wokół jeziorka Zatorze oraz w innych punktach miasta, w których ciągnięcie linii energetycznej jest nieuzasadnione ekonomicznie. Istnieje możliwość importu tego typu oświetlenia bezpośrednio od producentów za cenę przynajmniej dwukrotnie niższą od oferowanej przez krajowych pośredników.

Wniosek przyjęty do realizacji w 2013 r. na kwotę 100.000 zł (10 lamp zostanie zamontowanych przy Jeziorku Zatorze (rezerwa budżetowa).

35.Rezerwa 1% budżetu miasta na stworzenie budżetu obywatelskiego – do dyspozycji mieszkańców Konina (inicjatywy inwestycyjne do realizacji ze środków budżetu obywatelskiego będą mogli zgłaszać mieszkańcy Konina poprzez Spółdzielnie mieszkaniowe, wspólnoty mieszkańców, organizacje pozarządowe itp.)

Wniosek rozpatrzony negatywnie. Realizacja możliwa po uchwaleniu strategii na lata 2015-2020.

36.Siłownia terenowa - koszt 50.000 zł – siłownia umożliwi całoroczne korzystanie z urządzeń - przewidywana lokalizacja.

Wniosek przyjęty do realizacji w 2013 r. (rezerwa budżetowa). Proponowana lokalizacja przy Jeziorku Zatorze

37.Projekt pod roboczą nazwą „Park ojców” – koszt 7.000 zł (przygotowanie terenu, druk certyfikatów, tabliczki, materiał nasadzeniowy itp.)

Wniosek przyjęty do realizacji w 2013 r. (rezerwa budżetowa). Proponowana lokalizacja – Park 700-Lecia.

38.Dokończenie ścieżki spacerowej wokół jeziorka Zatorze – koszt 600.000 zł (Zał. 2).

Wniosek przyjęty do realizacji w 2013 r (z rozliczenia roku 2012)

39.Łącznik chodnikowy pomiędzy przystankiem MZK na ul. Paderewskiego a Galerią nad Jeziorem (załącznik nr 1) – łącznik prowadzi od przystanku MZK do istniejącego chodnika wzdłuż jeziorka Zatorze – koszt 70.000 zł

Wniosek rozpatrzony negatywnie.

40.System wizualnej transmisji z sali ratuszowej – koszt 50.000 zł

Wniosek rozpatrzony negatywnie.

41.Zakup 1500 m2 kostki brukowej dla potrzeb osiedla Zatorze – koszt 45.000 zł

Wniosek rozpatrzony negatywnie. Możliwe złożenie wniosku w ramach środków zaplanowanych w budżecie na zakup kostki brukowej (po spełnieniu wymaganych warunków).

42. Budowa dwóch placów zabaw na Osiedlu Zatorze – koszt 80.000 zł

Wniosek rozpatrzony negatywnie.

43.Współfinansowanie remontu Osiedlowego Domu Kultury zlokalizowanego na Osiedlu Zatorze, z którego korzystają mieszkańcy Konina – koszt 50.000 zł

Wniosek rozpatrzony negatywnie. Obiekt jest własnością Spółdzielni.

44.Zabezpieczenie środków finansowych na nasadzenia terenów zielonych na osiedlu Zatorze – koszt 20.000 zł

Wniosek rozpatrzony negatywnie. Bezkosztowe nasadzenia możliwe są, jako rekompensata, wynikająca z decyzji administracyjnych Wydziału Ochrony Środowiska.

45.Uwzględnienie rozliczeń finansowych za niedostarczenie lokali socjalnych -Spółdzielnia Mieszkaniowa Zatorze.

Wniosek rozpatrzony negatywnie. Rozliczenia te negocjowane są na bieżąco.

46.Dokończenie budowy ul. Armii Krajowej – odcinek od ul. Hubala do ul. Europejskiej – dokumentacja – koszt 40.000 zł

Wniosek rozpatrzony negatywnie z powodu braku środków.

47.Budowa – przedłużenie ul. Solnej – odcinek od ul. Podgórnej do ul. Świętojańskiej – dokumentacja – koszt 50.000 zł

Wniosek przyjęty do realizacji w 2013 r. (z rozliczenia roku 2012)

48.Kontynuacja budowy chodników i wjazdów do posesji na osiedlu Armii Krajowej – koszt ok. 400.000 zł

Wniosek rozpatrzony negatywnie. Realizacja możliwa w ramach przydziału kostki brukowej.

49.Kontynuacja budowy chodników i wjazdów do posesji na Osiedlu Zemełki - koszt 500.000 zł

Wniosek rozpatrzony negatywnie. Realizacja możliwa w ramach przydziału kostki brukowej.

50.Kontynuacja budowy ulic na osiedlu Przydziałki – dokumentacja – koszt 60.000 zł

Wniosek rozpatrzony negatywnie. Obecnie realizowane są zadania, które posiadają gotowe dokumentacje.

51.Doświetlenie przejść dla pieszych ul. Przemysłowa – Jeziorna oraz na ul. Przemysłowej (Konwart) – dokumentacja przygotowana – koszt 45.000 zł

Wniosek przyjęty do realizacji w 2013 r. Realizacja w ramach doświetlenia przejść dla pieszych w mieście (270.000 zł z rezerwy budżetowej)

52. Sfrezowanie i wykonanie nowej nakładki bitumicznej z zastosowaniem wzmacniającej siatki zbrojeniowej na ul. Przemysłowej w Malińcu na długości ok. 600 m (od sklepu przy ul. Przemysłowej do ok. 20 m za ostatni budynek, który znajduje się przy ul. Przemysłowej 148) – koszt 600.000 zł

Wniosek rozpatrzony negatywnie z powodu braku środków.

53.Sfrezowanie i wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej na ul. Malinieckiej oraz dokończenie chodnika do ul. Sulańskiej (chodnik wykonano tylko za ostatni budynek w ul. Malinieckiej 49) – koszt. 400.000 zł

Wniosek rozpatrzony negatywnie z powodu braku środków i opracowanej dokumentacji.

54.Wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych na ul. Przemysłowej w Malińcu – koszt 40.000 zł

Wniosek przyjęty do realizacji w 2013 r. Realizacja w ramach doświetlenia przejść dla pieszych w mieście (270.000 zł z rezerwy budżetowej)

55.Sfrezowanie i wykonanie nowej nawierzchni drogi na ul. Marantowskiej. Wykonanie tej nakładki powinno być zrealizowane do drogi powiatowej w kierunku miejscowości Rudzica.

Należy rozmawiać z władzami gminy Kramsk w celu współfinansowania krótkiego odcinka od torów kolejowych do drogi powiatowej. Przyczyni się to do odciążenia ulic w centrum Konina takich jak: Leśna, Jana Pawła II, Wyszyńskiego, Przemysłowa – koszt. 1.500.000 zł

Wniosek rozpatrzony negatywnie z powodu braku środków. Z tych samych powodów zadaniem nie jest zainteresowana gmina Kramsk.

56.Przygotowanie dokumentacji projektowej na przebudowę ulic Wyspiańskiego i Leśnej – koszt 90.000 zł

Wniosek rozpatrzony negatywnie. Obecnie realizowane są zadania, które posiadają gotowe dokumentacje.

57.Przeprowadzenie modernizacji boisk do piłki nożnej, koszykowej oraz tenisa ziemnego przy ul. Wyspiańskiego i Michałowskiego – koszt 50.000 zł

Wniosek rozpatrzony negatywnie.

58.Dokończenie rekultywacji jeziorka pokopalnianego w Niesłuszu od strony ul. Gajowej – koszt 25.000 zł

Wniosek przyjęty do realizacji w 2013 r. (rezerwa budżetowa).

59.Zagospodarowanie wolnego terenu przy ul. Wyspiańskiego, Makowskiego, Chełmońskiego tworząc „Park Ojców”. Sprawa ta spotkała się z aprobatą Pana Prezydenta (zapewnienie z dn. 4.06.2012r., iż Wydział GK ujmie tą inwestycję w projekcie budżetu na 2013r.) – koszt 500.000 zł

Wniosek rozpatrzony negatywnie. Jest już wyznaczona lokalizacja – Park 700-Lecia.

60.Zagospodarowanie skarpy wyrobisk pokopalnianych przy ul. Harcerskiej, Okólnej, Działkowej. Opracowana jest koncepcja zagospodarowania tego terenu, którą wykonano w czerwcu 2005 r. – koszt 500.000 zł

Wniosek przyjęty do realizacji w 2013 r.(z rozliczenia roku 2012).

61.Modernizacja boiska do piłki koszykowej przy ul. Okólnej 41 – koszt 20.000 zł

Wniosek rozpatrzony negatywnie, gdyż w pobliżu zlokalizowany jest Orlik.

62.Wykonanie dokumentacji na budowę ulicy Trzebiatowskiego – koszt 25.000 zł

Wniosek rozpatrzony negatywnie. Równocześnie należałoby zaprojektować ulice Kuratowskiego, Mazurkiewicza, Dobrowolskiego. Obecnie realizowane są te inwestycje, na które posiadamy dokumentacje.

63.Budowa chodnika na ul. Działkowej – koszt 50.000 zł

Wniosek przyjęty do realizacji w 2013 r. po uprzednim uporządkowaniu spraw własnościowych. Środki zabezpieczono z rozliczenia roku 2012.

64.Budowa chodnika na ul. Grójeckiej (w miejscu, w którym zostało założone oświetlenie) – koszt 100.000 zł

Wniosek przyjęty do realizacji w 2013 r. w ramach bieżących remontów dróg.

Komisja Edukacji i Kultury, Komisja Kultury Fizycznej, Sportu, Turystyki oraz Spraw Młodzieży oraz Komisja Rodziny, Zdrowia i Spraw Społecznych

1.Dofinansowanie zakupu busa dla Szkoły Podstawowej Nr 9 w Koninie w celu przewożenia dzieci niepełnosprawnych na zajęcia – 85.000 zł

Wniosek przyjęty do realizacji w 2013 r. (miasto dofinansuje zakup w wysokości 60 proc.- rozliczenie roku 2012 , a 40 proc. pochodzić ma ze środków PFRON)

2.Modernizacja drogi dojazdowej przed budynkiem Szkoły Podstawowej Nr 4 w Koninie na Osiedlu Legionów.

Wniosek rozpatrzony negatywnie. Przewiduje się sprzedaż tego terenu.

3.Remont boiska przy Szkole Podstawowej Nr 4 w Koninie – 600.000 zł

Wniosek rozpatrzony negatywnie.

4.Budowa ulicy Drewnowskiego – 1.000.000 zł

Wniosek przyjęty do realizacji w 2013 r. na kwotę 800.000 zł (budowa ulicy Drewnowskiego – Godlewskiego – rezerwa budżetowa). Aktualnie trwa procedura uzyskania pozwolenia na budowę.

5.Budowa ulicy Staffa – 1.000.000 zł

Wniosek przyjęty do realizacji w cyklu dwuletnim 2013/2014. Koszt inwestycji 2.900.000 zł. Finansowanie w 2013 r. z rozliczenia roku 2012.

6.Wykonanie dokumentacji na budowę ulic: Nasturcjowej, Daliowej i Piwoniowej – 80.000 zł

Wniosek rozpatrzony negatywnie. Obecnie realizowane są zadania, które posiadają gotowe dokumentacje.

7.Budowa ulic Kameliowej i Paprotkowej w oparciu o przygotowaną dokumentację.

Wniosek rozpatrzony negatywnie (brak środków, kosztorys inwestorski – 2.679.000 zł)

8.Wsparcie finansowe dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Koninie – 30.000 zł

Wniosek zostanie rozpatrzony po rozliczeniu roku 2012.

9.Promocja miasta Konina poprzez Konińską Orkiestrę Symfoniczną – 260.000 zł

Wniosek rozpatrzony negatywnie.

10. Budowa chodnika wraz ze ścieżką rowerową na ulicy Jana Pawła II – 100.000 zł

Wniosek rozpatrzony negatywnie ze względu na brak dokumentacji na przebudowę ulicy Jana Pawła II i odwodnienia.

11. Dofinansowanie w ramach „Dni Konina” konferencji z okazji „Dni Rodziny” – 2.000 zł

Wniosek przyjęty do realizacji w 2013 r. (finansowanie ze środków będących w budżecie Pełnomocnika ds. Osób Niepełnosprawnych i Organizacji Pozarządowych).

12. Zabezpieczenie środków na Przegląd Twórczości Parafialnej - 3.000 zł

Wniosek przyjęty do realizacji w 2013 r. (rezerwa budżetowa).

13. Remont nawierzchni starej ulicy Nadrzecznej – 20.000 zł

Wniosek rozpatrzony negatywnie ze względu na brak dokumentacji.

14. Budowa skateparku dla rowerzystów – 200.000 zł

Wniosek rozpatrzony negatywnie.

15. Zwiększenie budżetu na działalność MOSiR – 400.000 zł

Wniosek przyjęty do realizacji w 2013 r. (z rozliczenia roku 2012)

16. Wykonanie nakładki oraz chodnika na ulicy Żeglarskiej – 300.000 zł

Wniosek rozpatrzony negatywnie ze względu na brak środków. Koszt inwestycji to 1.000.000 zł. Realizacja możliwa jedynie z ewentualnych środków wyrokowych.

17. Wymiana chodnika na kostkę brukową między ulicą Konwaliową a Spółdzielców – 40.000 zł

Wniosek przyjęty do realizacji w 2013 r. (z bieżącego utrzymania dróg).

18. Zamontowanie oświetlenia oraz remont chodnika między ulicą Przemysłową a Torową przy PSP– 50.000 zł

Wniosek rozpatrzony negatywnie. Należy najpierw uregulować sprawy własności gruntów i sporządzić dokumentację.

19. Położenie chodnika na ulicy Torowej – 50.000 zł

Wniosek rozpatrzony negatywnie. Możliwa realizacja po zakończeniu remontu Wiaduktu Briańskiego oraz inwestycji planowanej przez PWiK.

20. Budowa chodnika i schodów od ścieżki spacerowej nad jeziorkiem Zatorze do przystanku MZK w kierunku zachodnim – 7.000 zł

Wniosek przyjęty do realizacji w 2013 r. (z bieżącego utrzymania dróg).

21. Zabezpieczenie środków dla Młodzieżowej Rady Miasta na 3-dniową konferencję Młodzieżowych Rad Miast Wielkopolski - 10.000 zł

Wniosek przyjęty do realizacji w 2013 r.(rezerwa budżetowa – dotacja dla KDK).

22. Budowa kompleksu boisk przy Zespole Szkół Górniczo - Energetycznych w Koninie – 1.450.000 zł

Wniosek przyjęty do realizacji w cyklu dwuletnim. W 2013 r. - 450.000 zł , 2014 r.- 1.000.000 zł

23. Wykonanie dokumentacji na ulicę Gosławicką w rejonie bloków z uwzględnieniem kanalizacji burzowej, oświetleniem, parkingami, chodnikami i drogą z dojazdem do garaży – 100.000 zł

Wniosek przyjęty do realizacji w 2013 r. (z rozliczenia roku 2012)

24. Zakup ściany bulderowej i materacy dla Gimnazjum Nr 3 w Koninie – 70.000 zł

Wniosek przyjęty do realizacji w 2013 r. (z rozliczenia roku 2012)

Komisja Praworządności i Porządku Publicznego

1.Przebudowa pomieszczeń garażowych budynku strażnicy wraz z modernizacją kanalizacji deszczowej oraz wymiana nawierzchni placu manewrowego Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej Nr 1 i Komendy Państwowej Straży Pożarnej w Koninie. - 300.000 zł

Wniosek przyjęty do realizacji w 2013 r. na kwotę 100.000 zł (rezerwa budżetowa)

2.Wykonanie prawoskrętu z ul. Błaszaka w Aleje 1 Maja.

Wniosek rozpatrzony negatywnie .

3.Monitoring wizyjny dróg wylotowych z miasta Konina oraz wymiana rejestratorów w Centrum monitoringu miasta Konina. 50.000 zł

Wniosek przyjęty do realizacji w 2013 r. (rozliczenie roku 2012).

4.Zabezpieczenie kwoty 300.000 zł na doświetlenie przejść dla pieszych.

Wniosek przyjęty do realizacji w 2013 r. na kwotę 270.000 zł (rezerwa budżetowa).

5.Przeznaczenie środków na utwardzenie miejsc parkingowych przy Rodzinnych Ogrodach Działkowych „Energetyk 1” w Koninie.

Wniosek przyjęty do realizacji w 2013 r. (bieżące utrzymanie dróg).

6.Zdjęcie kwoty 20.000 zł ze środków przeznaczonych na świetlice socjoterapeutyczne i przeznaczenie na doposażenie w niezbędny sprzęt medyczny Ośrodka Doraźnej Pomocy Osobom z Problemem Alkoholowym i Przemocą w Koninie.

Wniosek przyjęty do realizacji w 2013 r. (rezerwa budżetowa)

7.Zamontowanie lamp solarnych przy alejce spacerowej znajdującej się przy jeziorku Zatorze – 160.000 zł.

Wniosek przyjęty do realizacji w 2013 r. na kwotę 100.000 zł (10 lamp zostanie zamontowanych przy Jeziorku Zatorze - rezerwa budżetowa).

8.Przeznaczenie 100.000 zł na budowę placów zabaw w mieście Koninie.

Wniosek przyjęty do realizacji w 2013 r. (rozliczenie roku 2012)

9.Zakup pompy do napowietrzania jeziorka na osiedlu Zatorze – 100.000 zł.

Wniosek rozpatrzony negatywnie .

 

 

 

Wnioski do podziału
Czytaj więcej na temat:sesja rady Miasta, Konin, radni, wnioski, prezydent
Potwierdzenie
Proszę zaznaczyć powyższe pole