Dzisiaj jest środa 26 czerwca 2019, imieniny: Jana, Pawła, Miromira WIADOMOŚCI OGŁOSZENIA (20104) SPORT FORUM FIRMY (5340) PRACA (52) KINA IMPREZY WIDEO
Login:
Hasło:
Przypomnij hasło
zamknij

POGODA

Dziśpogoda
30 / 18oC
Jutropogoda
20 / 14oC
Pojutrzepogoda
21 / 12oC
Pogodę dostarcza twojapogoda.pl

POLECANE:
Golina. Umowa na rewitalizację osiedla Starówka po ... (0)Konin. Najpierw Zatorze, potem "Rondo". Przerwa na ... (1)

Allegro – sposób na nowych i stałych klientów

Materiał Partnera

Dodano: 11.10.2018 11:54

Monopolistą na polskim rynku aukcji internetowych jest bez wątpienia Allegro. Postaraj się wykorzystać popularność tego serwisu dla osiągnięcia własnych korzyści: zwiększenia ruchu na stronie twojego sklepu, pozyskania stałych klientów i oczywiście poszerzenia zasięgu sprzedaży.

Konto na Allegro jest wizytówką twojej firmy. Przeznaczone jest do sprzedaży produktu, ale pełną wartość konta można wykorzystać dopiero wtedy, gdy podejdziemy do sprawy kompleksowo i uwzględnimy wszystkie jego możliwości.

OFERTA CENOWA
Cena produktu powinna być dopasowana do możliwości grupy docelowej.

- Nie może być za wysoka, gdyż odbije się niekorzystnie na tle ofert konkurencji, ale też przesadne jej obniżanie nie ma większego sensu: po pierwsze nic nie zarobisz, po drugie wzbudzisz nieufność co do jakości tego, co sprzedajesz – uważa przedstawiciel firmy Pako, zajmującej się produkcją opakowań z folii termoformowanej dla ogrodnictwa oraz opakowań z kartonu, prezentowanych na stronie pakowyroba.pl.

Jeśli chcesz, by konto posłużyło do promocji twojego sklepu internetowego cena nie ma pierwszorzędnego znaczenia, gdyż prawdziwą okazję przygotujesz na stronie sklepu.

- Nie idź więc na wojnę cenową, raczej zadbaj o to, by skłonić potencjalnego klienta do odwiedzenia twojej witryny – radzi właściciel firmy Stern Service zajmującej się skupem i sprzedażą rusztowań oraz prowadzącej na stronie sternservice.pl sklep z rusztowaniami marki Aluberg.

TYTUŁ AUKCJI
Przedstawiciel firmy Walewski, oferującej na stronie lawkisklep.pl m.in. szeroki asortyment ławek ogrodowych i miejskich zwraca uwagę na wagę właściwego tytułu aukcji, gdyż jego frazy są podstawą dla filtrów wyszukiwarki. W tytule musi znaleźć się takie sformułowanie, które ściśle określa przedmiot i przeznaczenie wystawionego produktu. Na przykład jeżeli sprzedajesz reflektory do fiatów, fraza „reflektory do samochodów fiat” powinna znaleźć się w tytule aukcji. Dzięki temu trafią do ciebie tylko ci użytkownicy, których faktycznie ten produkt interesuje.

OPIS PRODUKTU
W aukcji, podobnie jak w sklepie internetowym, najważniejszy jest dobry opis przedmiotu sprzedaży i jego wizualizacja w postaci prawidłowej jakości zdjęć. To dla potencjalnego zdalnego klienta jedyna możliwość zapoznania się z produktem.

- Opis to klucz do sukcesu, ale też może pełnić funkcję perswazji, której celem jest skłonienie czytającego do odwiedzenia twojego sklepu – uważa właściciel sklepu eupack.pl z taśmami pakowymi i opakowaniami z folii i kartonu, z możliwością umieszczania na nich indywidualnych nadruków. - Najlepiej sprawdzają się odpowiednio zredagowane i graficznie opracowane przyciski CTA (call to action) zachęcające do podjęcia konkretnej akcji np. do zobaczenia promocji na stronie sklepu. -

WIARYGODNOŚĆ SPRZEDAWCY
Przed wszystkim w zakładce „O mnie” umieść możliwie pełny i wiarygodny tekst o swojej firmie. Drugim wskaźnikiem twojej rzetelności są opinie kupujących. Pozytywne oceny są czymś, co w oczach odwiedzającego aukcję gwarantuje prawidłowy przebieg zakupu. Zadbaj też o dobry kontakt z klientem, bez zwłoki odpowiadaj na pytania, zawsze odbieraj telefon, monitoruj dostawy. Nigdy nie zapomnij o podziękowaniu za kontakt i zawsze zapraszaj do następnych odwiedzin.

ZACHĘTY MARKETINGOWE
Zadbaj o jakiś walor, którego nie ma konkurencja, np. kupon rabatowy na następne zakupy czy bezpłatną wysyłkę. Nie zapominaj też o najistotniejszej funkcji konta aukcyjnego: przekierowaniu ruchu do twojego sklepu. Służą do tego przyciski CTA, konstrukcja treści, nawet baner informujący o okazjach czekających odwiedzających w twoim sklepie. I – co najważniejsze – stwórz te okazje. Bez trudu, pozbywając się prowizji dla Allegro, możesz zaproponować allegrowiczom preferencyjne rabaty.

Przedstawiciel sklepu jubilerskiego sklep.sundiamore.pl, oferującego oryginalną biżuterię z kamieniami szlachetnymi oraz wysokiej klasy obrączki ślubne stwierdza w posumowaniu, że udział w aukcji to dobry sposób na zwiększenie ruchu na stronie twojego sklepu internetowego. Stosując odpowiednio dobrany system zachęt masz możliwość pozyskania nowych kupujących i od ciebie już tylko zależy, czy trafią oni do bazy stałych klientów.

  • Allegro – sposób na nowych i stałych klientów

Chcesz nas zainteresować tematem? Czekamy na sygnały/materiały. Piszcie na alert@lm.pl.

Czytaj więcej na temat:zakupy online,   allegro

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

KOMENTOWAĆ MOGĄ TYLKO OSOBY ZALOGOWANE

max 1000 znaków (0)
max 28 znaków (0)

Twój komentarz może zostać przeczytany przez tysiące osób. Wydawca portalu LM.pl spółka LM LOKALNE MEDIA Sp. z o.o. nie bierze odpowiedzialności za jego treść. Komentarze zniesławiające lub mogące naruszać dobra osobiste osób trzecich grożą odpowiedzialnością karną i cywilną. Osoby pokrzywdzone mogą skutecznie dochodzić swoich praw w organach ścigania i w sądach. Zgodnie z ust. 16 Regulaminu Twój komentarz może zostać opublikowany nie tylko na tej stronie, ale również w innych mediach.
Komentarze nie na temat są usuwane.

KOMENTARZE

Odświeżony stary artykuł. W chwili obecnie nie ma czegoś takiego jak strona O Mnie...
Dodano: 11.10.2018 21:59    Przez: ~Odgrzewanie Kotletow
a ja się staram od 10 lat o pracę w jakimś urzędzie bo mam dobre wykształcenie i c h u j w piach ..................znajomości prezydencie trzeba mieć!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ty ...................................
Dodano: 12.10.2018 10:29    Przez: ~jolasia kiepska
https://vsprint.pl/allegro/1317/ przeczytajcie o sposobach wzrostu sprzedaży
Dodano: 12.10.2018 14:23    Przez: ~Paweł

NAJPOPULARNIEJSZE WIDEO

UWAGA
zamknij

Próbujesz wgrać za duże zdjęcie.

Wgrywane zdjęcie nie może być większe niż 500 kB.
Spróbuj zmniejszyć zdjęcie jakimś darmowym programem np. dostępnym w systemie Windows programem Paint lub skorzystaj ze strony internetowej: zmniejszacz.pl.
Jeżeli tego nie zrobisz, ogłoszenie zostanie dodane bez zdjęć. Będziesz je mógł dodać później.