Skocz do zawartości

Prześlij nam swoje filmy, zdjęcia czy tekst. Bądź częścią naszego zespołu. Kliknij tutaj!

LM.plWiadomościZarząd Dróg Miejskich odpowiada na pytania widzów „Naszych Spraw”

Zarząd Dróg Miejskich odpowiada na pytania widzów „Naszych Spraw”

Dodano: , Żródło: LM.pl
Zarząd Dróg Miejskich odpowiada na pytania widzów „Naszych Spraw”
komunikacja

Brak rozwoju i poprawy istniejącej infrastruktury związanej z funkcjonowaniem komunikacji miejskiej. To kolejny zarzut widza „Naszych Spraw” wobec Zarządu Dróg Miejskich w Koninie. Dyrektor Grzegorz Pająk, zgodnie z obietnicą, odpowiada.

Szef konińskiego ZDM był gościem programu „Nasze Sprawy”, którego emisja miała miejsce 30 listopada. Poruszane tematy, ale także inne drogowe sprawy spowodowały, że naszą skrzynkę pocztową zalały pytania od internautów i widzów. Grzegorz Pająk zobowiązał się na nie wszystkie odpowiedzieć. Wczoraj zaprezentowaliśmy pierwszą z odpowiedzi, a dzisiaj czas na kolejne pytanie:

Dlaczego ZDM kładzie tak mały nacisk na rozwój infrastruktury związanej z funkcjonowaniem komunikacji miejskiej na terenie miasta w zakresie zarówno rozwoju jej jak i poprawy tego co funkcjonuje teraz. Tu jako przykład można wskazać funkcjonowanie przystanku przy ulicy Szpitalnej, gdzie znak D-15 informujący o lokalizacji przystanku autobusowego od roku odwrócony jest tyłem do kierunku jazdy przez co jest niezauważalny dla kierowców stając się miejscem parkowania dla aut osobowych.

Odpowiedź dyrektora ZDM:

Nie zgadzam się ze stwierdzeniem, że realizowane zadania przez ZDM nie mają wpływu na rozwój komunikacji zbiorowej. Jako przykłady z wielu zrealizowanych zadań to: budowa zatok przystankowych z pełną infrastrukturą ul. Kleczewska, nowy odcinek ulicy Wyzwolenia, Kolska – Europejska, Ślesińska, remont nawierzchni zatok autobusowych na ulicy Dworcowej, Kolejowej, Grunwaldzka, Wał Tarejwy. Wspieranie działań przy udzielaniu priorytetów dla komunikacji zbiorowej np. na dzień Wszystkich Świętych, specjalna sygnalizacja świetlna z buspasem na Trasie Warszawskiej. Ponadto informacje o ewentualnych uszkodzeniach lub nieprawidłowościach w infrastrukturze drogowej m.in. obrócone znaki drogowe można i są zgłaszane telefonicznie, e-mail oraz poprzez formularz kontaktowy na stronie ZDM Konin. Uwagi te są przekazywane do realizacji i usuwane na bieżąco. Zdarzają się sytuacje, że pomimo korekty, poprawieniu np. w oznakowaniu dochodzi do kolejnych samowolnych zmian, które ponownie należy poprawić.

Odpowiedzi na kolejne pytania internautów do ZDM już wkrótce.

fot. internauta

Potwierdzenie
Proszę zaznaczyć powyższe pole