Skocz do zawartości

Prześlij nam swoje filmy, zdjęcia czy tekst. Bądź częścią naszego zespołu. Kliknij tutaj!

LM.plWiadomościBądź tam, gdzie są Twoi klienci – wykorzystaj potencjał Instagrama i rozwijaj swój biznes internetowy!

Bądź tam, gdzie są Twoi klienci – wykorzystaj potencjał Instagrama i rozwijaj swój biznes internetowy!

Artykuł zewnętrzny

Dodano:
Bądź tam, gdzie są Twoi klienci – wykorzystaj potencjał Instagrama i rozwijaj swój biznes internetowy!
Artykuł zewnętrzny

Wykorzystujesz Instagrama głównie do dzielenia się zdjęciami i innymi ciekawymi treściami? Pora spojrzeć na to medium społecznościowe jako na nowy kanał sprzedaży! Dowiedz się, jak zbudować zaangażowaną społeczność i rozpocząć działania sprzedażowe bez zakładania sklepu internetowego.

Zacznij od podstaw: zbierz wokół siebie społeczność followersów

Możesz tworzyć piękne grafiki i publikować idealne zdjęcia, ale jeśli nie dotrzesz ze swoimi treściami do odpowiednich osób, nie masz szans na sukces. Na Instagramie musisz przede wszystkim zadbać o swoją widoczność. Zacznij od tego, co najłatwiejsze: dokładnie uzupełnij swój biogram, publikuj regularnie i wybieraj popularne, pasujące do twoich treści hashtagi.

Co jeszcze możesz zrobić, by twoje konto obserwowała coraz większa liczba followersów? Oto kilka sprawdzonych sposobów:

  • bądź autentyczny i wiarygodny – nie naśladuj innych, ale znajdź swój pomysł na siebie;
  • publikuj często i w różnych formach – nie tylko posty, ale również „lajwy” czy Instastories;
  • nie kupuj followersów – zamiast tego inwestuj swój czas w pozyskiwanie darmowych, ale zaangażowanych obserwatorów;
  • organizuj konkursy z nagrodami,
  • od czasu do czasu dawaj coś za darmo – fragmenty e-booka, grafiki itp.;
  • kieruj na Instagrama ruch z innych social mediów.

Chcesz poznać więcej skutecznych sposobów na pozyskiwanie followersów na Instagramie? Sprawdź tutaj: https://gizmi.io/pl/jak-zdobyc-obserwujacych-na-instagramie/

Jak zmienić followersów w klientów?

Twój profil na Instagramie obserwuje już spora liczba osób? Jeśli nie są to przypadkowi followersi, na których zaangażowanie nie możesz liczyć, ale użytkownicy, którzy lubią i cenią twoje treści, to świetna wiadomość! Gdy masz już zaufaną i sprawdzoną grupę odbiorców, możesz zacząć oferować im coś więcej niż darmowe treści.

Chcesz sprzedawać? Rób to mądrze

Pamiętaj, że sprzedaż za pośrednictwem Instagrama wymaga wyczucia. Jeśli będziesz to robić zbyt szybko i zbyt nachalnie, możesz zniechęcić odbiorców do siebie i swoich produktów. Najlepiej zacząć od budowania relacji z followersami, a dopiero później przejść do działań sprzedażowych – nie jest tajemnicą, że klienci wolą robić zakupy u osób, które znają.

Co warto sprzedawać na Instagramie?

Jeśli zależy ci na szybkim efekcie sprzedażowym, postaw na produkty cyfrowe. Jeśli korzystasz z Instagrama, na pewno widzisz, że coraz więcej influencerów oferuje swoim odbiorcom e-booki, planery, listy i inne narzędzia dostępne online. To dobry wybór dla obu stron. Ty, jako sprzedawca, możesz sprzedawać ten sam produkt wielokrotnie, dzięki czemu staje się on dla ciebie źródłem dochodu pasywnego. Klient kupujący e-booki, tutoriale czy inne materiały cyfrowe otrzymuje do nich dostęp natychmiast po dokonaniu płatności, bez konieczności oczekiwania na przesyłkę.

Tu znajdziesz inne porady dotyczące sprzedaży na Instagramie: https://gizmi.io/pl/jak-zarabiac-na-instagramie/

Czy do sprzedaży przez Instagrama potrzebujesz sklepu internetowego?

„Mam już produkt, zainteresowanych klientów, i co teraz?” – zastanawiasz się, gdzie ich przekierować, aby dokonali zakupu, skoro nie masz sklepu internetowego? Sprzedaż możesz prowadzić nawet wówczas, gdy nie masz własnego miejsca w sieci, poza Instagramem czy Facebookiem. Dzięki platformie chat-commerce GIZMI klienci mogą kupić twoje produkty… bezpośrednio w okienku Instagrama.

Jak to możliwe? Swoje produkty cyfrowe wprowadzasz do platformy GIZMI – tak jak robi się to w przypadku sklepu online. Platforma automatycznie generuje link, który możesz udostępniać klientom w wybrany sposób: w bio na Instagramie, w postach czy na Instastories. Jeśli wprowadzisz wszystkie niezbędne ustawienia, twoi followersi będą mogli przejść przez wszystkie etapy zakupu, nie opuszczając ani na chwilę Messengera. Dokonają tam także płatności, a na koniec będą mogli pobrać zakupionego e-booka lub inny produkt.

Takie rozwiązanie oznacza nie tylko większą wygodę zakupów dla klientów. To także sposób na wyższą sprzedaż. Możliwość zakupu produktów przez Messengera oznacza mniejszą liczbę porzuconych koszyków. Klienci nie muszą rozpraszać się i przełączać pomiędzy kartami przeglądarki, dzięki czemu zwiększa się szansa, że sfinalizują zakup.

Więcej na temat platformy GIZMI dowiesz się tutaj: https://gizmi.io/

Czytaj więcej na temat:instagram, e-commerce
Potwierdzenie
Proszę zaznaczyć powyższe pole