Skocz do zawartości
Polska

Wybory samorządowe 2024 na LM.pl

Prześlij nam swoje filmy, zdjęcia czy tekst. Bądź częścią naszego zespołu. Kliknij tutaj!

LM.plWiadomościSpotkanie w Koninie z autorem bestsellera. Jak być blisko nastolatka?

Spotkanie w Koninie z autorem bestsellera. Jak być blisko nastolatka?

Dodano:
Spotkanie w Koninie z autorem bestsellera. Jak być blisko nastolatka?
Biblioteka

Jak poznać świat nastolatka? W Koninie odbędzie się spotkanie z Robertem Bieleckim, współautorem książki "Nastolatek potrzebuje wsparcia. Zrozum swoje dziecko i bądź po jego stronie". 

O autorze z Konina i książce pisaliśmy TUTAJ. - To czuły i merytoryczny przewodnik po świecie młodego, kształtującego się dopiero człowieka ma za zadanie uświadomić rodzicom, jak piękny i delikatny jest to świat, i pomóc im towarzyszyć dziecku w podróży ku dorosłości. Uświadomić, a może przypomnieć? Wszak każdy dorosły był kiedyś nastolatkiem i przeżywał te same burze, przez które przechodzi właśnie jego latorośl. I choć okoliczności zewnętrzne mocno się zmieniły, to zamknięty w swoim wewnętrznym świecie nastolatek nadal potrzebuje miłości i bliskości – czytamy w opisie.

Spotkanie autorskie odbędzie się w Miejskiej Bibliotece Publicznej w poniedziałek 18 grudnia, o godz. 18.00. Będzie możliwość zakupu książki wraz z dedykacją i autografem autora.

Robert Bielecki to pedagog, dydaktyk, neurodydaktyk, nauczyciel, szkoleniowiec i wykładowca akademicki. Właściciel firmy szkoleniowej Neurodydaktyczne Horyzonty, inicjator Ogólnopolskiej Konferencji Neurodydaktyka. Bliżej ucznia – bliżej mózgu – bliżej sukcesu. Współautor książki "Nastolatek potrzebuje wsparcia. Zrozum swoje dziecko i bądź po jego stronie". Autor artykułów z zakresu neurodydaktyki, pedagogiki i edukacji zdrowia. Członek Włocławskiego Towarzystwa Naukowego. Członek Komitetu Naukowego Ogólnopolskiego Sympozjum Naukowego Neurodydaktyki. Współtwórca programu studiów podyplomowych o specjalności neurodydaktyka z elementami edukacji alternatywnej. Interesuje się rolą mechanizmów pracy mózgu w procesie edukacji, propaguje włączanie osiągnięć neuronauki w projektowanie procesu uczenia się i nauczania. 

 

Potwierdzenie
Proszę zaznaczyć powyższe pole